27 Ocak 2018 Cumartesi

DERT ORTAKLARI TOPLANIN BURAYA

Kuzucuklarım Merhaba
Hayat telaşesi koşturması derken bloguma giremiyorum sizi aksatıyorum maalesef. Ara ara bakıyor olsam da bazı arkadaşların sorularını yanıtlayamıyorum. Bu da beni çok üzüyorr

Sizi düşünüp bir chat kutusu ekledim bloguma. Orada birbirinizle dertleşebilirsiniz.


Rumuz kısmına istediğiniz bir takma isim koyup kendinizi gizleyebilirsiniz canlarım. 

Mesajınız yazan kısma da istediğinizi yazın içinizi dökün. En azından ablanız yokken birbirinizde teselli bulabilirsiniz.

Görünümü aşağıya koyuyorum canlar.





17 yorum:

  1. Abla benim 5 yıllık bi ilişkim var hâlâ devam ediyorum gecmişte bi çok kez ayrıldığım sevebptir ki instegramda çıplak kızlara bakıyor bana defalarca söz vermişti sadece merakımdan devam ediyor mu diye tutup baktım onun hesaptan bende şifresi olduğunu bilmiyor sonuç hazin ki bakmış abla göz yaşlarıma engel olamadım beni kaybetmekten bu kadar korkuyor bu kadar seviyorken neden beni rahatsız eden defalarca ayrıldığım bu şeye devam ediyor anlamıyorum ve gercekten çok üzülüyorum pazartesi sınavı var diye ayrılık mevzusunu söylemeyi erteledim ama içim içimi yiyor ve gercekten beni çok üzdü bu durum hep. Kendimi istemsizce değersiz hissettiriyor ki ben özgüvenli bi kızım aksine o değildir napacağımı bilmiyorum ona nasıl unutulmaz bi ayrılık yaşatabilirim hiç bilmiyorum daha doğrusu neyi yapmam doğru olur onu da bilmiyorum. Bazılarına göre bu ayrılık sebebi değil gibi geliyor ama yok abi içinde olunca büyük sebep hiç bişe olmasa bile beni üzdüğünü bildiği anda onların çıplak saçma kızların videoların üstüne çizgi cekmeai gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba hikayeni okudum. Bak evet ayrilik cok acı bişeydir öncelikle bazı erkekler vardır ki bazı seyleri sevdigi kızda bulamayınca ya bj video izler yada baska biseyle kendini tamamlamaya calisır bu sadece onda degil erkeklerjn genelinde olan biseydir ve biz kizlarda onların ihtiyacini gozlerinin disarida kalmamasi icin elimizden geleni yapariz,yani misal sen yemek yedigın zaman nasil doyuyo karnin onların kide buna benzer bi kıza baktiklari zaman doymalari gerek ve bunun icin de bakimimiza giymimize dikkat ederek onlarin gozlerinin dişarıda olmamasıni engelleriz. Ama sen bunları yaptığın halde yapamaya devam ediyosa üzgünum ama o erkekten sadıklık bekleme 1 ay canin yanar 2 ay 3 ay ama başırırsın kendini başka şeylere odaklayabilirsin.gorusuruz canım

      Sil
  2. Güzin abla benim ailem sürekli evlat ayrımı yapan birisi beni hiç anlamıyorlar ortanca ablam ne derse o oluyor onun kuklası olmuşlar resmen bana yazın başı gibi kist tanısı kondu abla atağını geçirdim mezuniyetten bir gun sonra hastanede yatmak zorunda kaldım ablamda oradaydı erkek arkadaşım la birlikte refakatcim ablam oldu bana erkek arkadaşımın yaninda dediki bıktım gezmeye geldiğim şehirlerde sizin refakatçiliğinizi yapmaya neyse işte gel zaman git zaman istanbulaİ döndükten yaz okylunok aldığım derslerim var ödevler üzerinden deterlendiriliyo notlar akşama kadar iş yaotirdikae oturdum biraz erkek arkadaşım la ablam biliyo erkek arkadaşım i ama annemler bilmiyo çünkü ortanca ablamin sevgilisi varken eve kadar misafir edildide bana gelince mezun olmadan sevgilim var deme dedi sanki kalbe söz gecermis gibi ablam sen ödevini yapsana niye telle konuşuyorsun diye bağırdı annemde tamam dur sen eh bı yaz okulunda derslerini gecemesin sorucam ben ona dedi ertesi gün kontrolüm vardı eve geldiğimde umurlarindaymisim gibi ne dedi doktor dediler çok mu umurunuzdayim sanki dedim ordan ablam atladı sen nasıl böyle konuşursun bilmem ne bende altta kalmadım bıktım çünkü o her istediğini yapıyo beniyse hep eziyolar guzin abla annemler öbür odaya aldı onu inanirmisnin öbür odadan bile benle kavga ediyor mezun olamamış bilmem ne diye bende sen oldun da noldu evde oturuyosun ne bir işte barınabiliyosin ne de evleniyosun dedim kimse istemiyor seni dedim tekrar üstüme geldi hayatımda ilk kez sinir krizi geçirdim kendime geldiğimde elimde bıçak vardı annemde yanıma gelmek yerine ona söyledi kendini bicaklicak diye oda bırak bicaklasinda gebersin kurtulalım dedi bende çektim kapıyı hepsini engelledim dayimlara gittim bir 13 gün kadar onlarda kaldım onlarda deli etti beni ailemde keza öyle bu durumlar yüzünden 5 cm olan kist boyutunu bir çocuk kafası kadar olan büyüklüğe ulaşti yumurtalığıma sıçramış olabilirmis öyle dediler yumurtaligim alınabilir ama kimsenin umurunda değil mesela gecende tiyatro kursuna kayıt olacaktim annem tiyatro kursuna gidipte oyuncumu Olcan Kurs haftanın iki günü var dedim Dunyanın yol parası tutar diyo Bakırköyüne yatircakms beni gitsen kendini yatır dedm Her istediğimi yapa yapa bu hale gelmişm ben Ne istediğimi yaptın lan sen dedim Kızına gelince kurs bişey yok bana gelince hep hayır dedim İngilizce kursuyla tiyatro birmiymis Çok pis girdik annmle birbirimize ben senin annenim sus dedinmi sus dedi git lan başımdan onu evlat ayrımı yapmadan önce dusuncektin dedim
    Kizinin ağzına bakıyosun bana böyle herseyime hayır diyosun dedm
    Ne istediğimi yaptın lan dedim çalışmıyosunuz anca yiyosunuz kimin ekmeğini yiyosun sn dedi okuyodum lan ben sen bana bakmaya mecbursun dedim Ne caliscam git kızını çalıştır dedim ya ben daha üniversite öğrencisiyim Dedim sen kızın gebersin bicaklasin derken ağzını açmadın bumu senin anneliğin dedim Git bıçakla lan diyor Geberin ikinizde amin sende Çok yaşa dedim Babamda annemin arkasında annenin bedduasıni alana kadar uğraşıyosun kimle konusuyosun dedi Çalışma masasıni kızı koydurmadi sesi çıkmadı geldi orda bana şikayet edebiliyor anca dedim Onu evlat ayrımı yapmadan önce dusuncekti dedim Hadi ona da sesi çıksaydı ya dedim Bizim odaya annem çalışma masasıni koymak istedi ablam koymuyosun git kendi odana koy yer yok burda dedi Ona bişey diyemedi Salonda bana şikayet etti anca git surdan kızına söyle bana anlatma dedim erkek arkadaşımda beni cildirtmasinlar valla kaçırırim seni göstermem yüzünü bir daha kpss yle bir yere atandıktan sonra dedi sizce napmaliyim onlarla ne kahvaltıya oturuyorum aynı masaya ne yemeğe o derece nefret ediyorum hepsinden yüzlerini görmemek için kpss ye gidip her gün kutuphanese çalışıyorum ama gene akşam birlikteyiz yüzlerini bile görmek istemiyorum artık napmam gerekiyor böyle aile olur mu Allah askina birde beni deli ettiler üstüne ya Allah aşkına insan sinirlendiginde inadına çok usutun gelinirse sinir krizi gecirmezmi hayatımda ilk defa oldu öyle bişey zaten

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Güzin Teyze ben 13 yaşında bir kızım benim sorunum annemle ilgili ben anneme ergenliğe girmeden önce çok sigara içiyor diye ağlardım onu düşünür annemin başına (Allah Korusun) kötü bir şey gelir diye çok üzülür kendimi yataklara atıp ağlardım ergenliğe girmeden önce artık ben bunu resmen alışkanlık haline getirmiştim her şey için ağlıyordum en ufak bir şeye üzülüyordum. ve diğer bir özelliğim çok takıntılıyım her şeyi kafama takarım bir dua ederim olmadı olmadı diye 10 kez ederim aynı duayı evet çok saçma gelebilir benim düşüncelerim, ben akşamları yatağa yatar annemi düşünüp ağlardım (Allah Korusun) ona bir şey olursa ne yaparım? derim onda sonra düşünüp ağlardım ergenliğe girdikten bir süre sonra akşam yatağa yattım ve annemi düşünmeye başladım ondan sonra kendime gine saçma sorular sordum ama ağlamadım ve bir şey hissetim ama hislerim güçlü değildi gene ağlıyorum fakat eski si gibi değil duygulanıyorum ve biraz ağlıyorum evet annemi seviyorum ona güzel sözler söylüyorum gine gülüşüp oynuyoruz ama şöyle düşünüyorum (Allah Korusun) annem ölürse ben ne yaparım diye soruyorum kendime evet ağlıyorum gine bir şeyler hissediyorum ama eskisi gibi çok ağlamıyorum sadece biraz duygulanıyorum böyle hissetmemin nedeni nedir sanki kendimi annemi sevmiyormuş gibi hissettiren şey nedir? ben annemi gine seviyorum sevmesine de gine ona sarılıyorum öpüyorum ona iltifatlar ediyorum, çok karmaşık bir durum ama kendime bir yandan diyorum ki ben annemi sevmeseydim onun için dua etmez ,onu korumaz,bunları kafama takmazdım eğer annemi sevmeyen biri olsaydım bunlara takılıp bunları yazmaya uğraşmazdım bile evet gine ağlıyorum birşeyler hissediyorum fakat eskisi gibi değil lütfen yardım et acaba ergenlikten mi kaynaklanıyor ?, böyle düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sevgili Güzin abla ben 2 sene önce kürtaj oldum istenmeyen bir gebelikti bu yüzden aldırmak zorunda kaldım ve 2017 yılında evlendim eşimle anlaşamadığımız için tekrar ailemin yanına döndüm ve evli olduğum zamanlar demir ilacı kullanıyordum adetim oluyordu daha sonra bigün orası kasininca oraya parmağımi soktum ve sonra sıvı birsey gelince korktum ve daha sonra adetim bu Ekim ayında adetim gecikti ve o ilacı kullanıyorum şuan adetim oldu ama ben şuan hamileyim test falan yapmadım ama belirtileri hamileliği gösteriyor bu arada ben evliyken korunuyordum size sorum bu hamileliğim önceki sonlandirdigim iliskiden olabilir mi lütfen bana yardımcı olun

    YanıtlaSil
  5. Guzin ablam ben 14_15 yaşlarında iken birini sevdim o da 19 yaşındaydı fakat madde kullanıyordu ailem istemedi ben de çıktım gittim evden o da peşimden geldi annem istemedi ayrıldım .Sonra ben bu olayı akrabamızdan birine anlattım abla dediğim bir kişi en yakın arkadaşımında ablası oluyor.Simdilerde bir sevgilim var fakat abla deyip paylaştığım insanla öz amca çocukları benim bu olayımı gidip sevgilimin annesine bilmeyen bütün akrabalarıma anlattı .Abla dediğim beni istemiyormuşben kötü biriymisim ve sevgilimin ailesini dolduruşa getirdi annesi ben o kızı istemiyorum millete ne derim sen onunla evlenirsen gibi cümleler kurdu çoğu kişide bu olayımı duydu. Sürekli.kısıtlandım daha ortada birşey yokken teyzesi beni düğünde görmüş oynadığımı gidip.annesine söylemiş o da bana kızdı. Benim en yakın arkadaşım sürekli benim yanımda ve biz akrabayiz bunlarla ablası sevgilimin annesine bu olayı iftira atarak yalan yanlış anlattığı için şuan konuşmuyorlar .Bu olayalar olurken sevgilim.agzını açıp da tek kelime etmedi ben bu kızı seviyorum hayatıma karışmayın bile demedi ailesini en yakın arkadaşıarkadasim susturdu ve sevgilim öz kuzeni icin ya o ya ben dedi sana zarar veriyor dedi ya onu sil ya beni sil tercih senin dedi .Ben de bugün öz kuzeni için böyle söyleyen yarın benim ailemize istemez dedim .ve şuan konuşmuyoruz ben şuan 19 yaşındayım yapamıyorum ayrılmak istiyorum lag söz dedikodu olduğu için fakat millet ne der arkamdan kötü konuşur mu diye de düşünüyorum yalvardı herşey düzelicek dedi şans ver dedi ama ben defalarca şans verdim ve benim ailem deki herkes istemiyor o aileyi ne yapmalıyım çıkmazdayım lütfen yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba canım öncelikle hayat kısa milletin ne söyledıginı kafana takma ve o kisi yani erkek arakadasin sakin ama sakın onunla tekrar barisma bak ben 18 yasindayim cok sey gordum bu hayatta aileni isteneyen biriyle sakin birlikte olma ve dedigim gibi kimsenin ne dedigi umrunda olmasin kendi ayakalarinin uzerinde dur kimseye hesao vermek zorunda degilsin.. hosca kal

      Sil
  6. Sevgili güzün Ablam biliyorum çok yoğunsun ama benimle ilgilenirsen sevinirim
    3 yıldır evliyim 1,5 yaşında oğlum var elti adayımla anlaşamıyorum beni hor görüyor burnu çok havada aşağılıyor kendimi kötü hissettiriyor aramızda çok sorunlar oldu kayınvalidem onu tutuyor anlaşamadığımızı biliyor onun düğün hazırlıklarını benim yapmamı istiyor çeyiz almak için beni götürecekmiş nişanına da gitmek istemiyorum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  7. Merhaba güzin abla 8 aylık bir ilişkim var. 4 5 aydır da beraber yaşıyoruz. Sadece nikahımız eksik. Ve bana artık kalmamamız gerektiğini belli aralıklarla görüşmek isyediğini söylüyor. Evllik konusunu ilk kez net şekilde açtım. Ama evlenmek istemediğini bunun benle alakalı olmadığınk söyledi. Sevgili olarak kalmak istiyormuş. Onun yaşı 28 benim 24 kamuda memur işi iyi ben de üni mezunuyum şu an işim yok ama bulurum sıkıntı yaşamam.en son işte ben 28 yaşımdayım sana ne oluyor falan dedi. Konu kapandı. Sevdiğini gözlerinde görüyorum ona yaşattığım çok şey var ama neden istemiyor gerçekten ne yapacağımı bilemiyorum
    Yardımcı olursan minnet duysarım

    YanıtlaSil
  8. Merhaba güzin abla ben hayattan çok yoruldum 17 yaşında evlendim 9 yıl süren bi evlilik yaşadım ama ne yaptım da eşimin aldatmaları eve bakmamasi ni düzeltemedim 2 kız çocuğum var 8 ve 6 yaşlarında ayrıldım ailemin yanına dondum evliyken bana daha büyük destekcilerdi şimdi ise herşeye kızıyorlar çocukların ses yapmasına evin dağılmasına herşeye ayrı eve çıkmak istedim çalışıyorum da çocuklarda okula gidiyorlar ama izin vermediler ısrar edincede abim hirpaladi dayanacak gucum kalmadi evlenmeden gidemezmisim başka bi eve onu da düşündüm çok iyi biri cıktı karşıma ama bu kezde kanser olduğunu öğrendik devam ediyor ilişkimiz ama yapamıyoruz çünkü son evre ne olacak belli değil kafayı yemek üzereyim çocukların psikolojisi bozuldu benim öyle bi yol gösterin banada

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Güzin abla ben 8 yıldır birisiyle konusuyorum onu çok seviyorum ve onu iyi tanıdığımı düşünüyorum ve güveniyorum benimle evlenmek istedi ve ailesini tanıştırmak için getirdi ancak erkek kardesim istemedigini soyleyerek onlar tanismaya geldiği gün kapıda bekledi ve onları evden kovdu ancak daha sonra sakinlestirdik ve misafirler geldi oturdu kardesimi evden gönderdik ancak aileler pek fazla konusamadilar simdi tekrar gelecekler konusmak için fakat ben universite okudum o ise maddi durumu olmadigi icin kazandi ama gidemedi okuyamadi annesi rahatsizlandi ona baktı ve annesi vefat etti.simdi ise fabrika da çalışıyor parasını biriktiriyor ailem ise bekle daha iyileri çıkar karşına diyor fakirler sana bisey yapamazlar diyor ben de isterdim zengin olsun işi iyi olsun ama olmadı simdi ise ona benim sartlarimi ve isteklerimi soyledim o da yapabilecegim kadariyla beni zorlamazsam yaparim dedi ama aileme karsi da mahcup olmak istemiyorum ailem de kararsız evlilik asamasinda bu tur seyler icin sorun cikarsa diye endiseliyim ailemde kararsız kaldı bende ama ben çok seviyorum birakmak da istemiyorum ama maddi durumunu okumamış olmasını herkes sorun ediyor bu kadar yıllık iliskiyi de bitirmek kolay değil cevre 'nin ailenin baskısı beni karsr vermekte cok zor duruma düşürdü ne yapmam gerekiyor hersey güzel olur mu.cevremdeki insanlari dinlemeli miyim

    YanıtlaSil
  10. Merhaba güzin abla belki bana kızıcaksın agır konusacaksın biliyorum ama ben işin içinden cıkamıyorum belki sen bi fikirde bulunursun . 2 yıl once bir adamla tanıstım yasca benden buyuk ama takılmaya basladı pesime bende ilk zamanlarda onu cok saf sandıgım için kullanmaya basladım onu hiç bir sekilde bi birlikteliğimiz olmuyodu evliydi bişeyde hissetmiyordum zaten . Tanıstıgımız zamanda eşiyle ayrılma asamasındaydı ayrı yasıyolardı. Bizim ilişkimiz ciddiye bindi en zor zamanlarda yanımda oldugu için guvendiğim için ona farkında olmadan cok baglanmıssım. Etrafımda guvenicek ondan baska kimse yoktu bana cok iyi geldi beni bırakmaz kırmaz cok seviyo sanıyodum. Ailemle tanıstırcam dedi tanıstırdı ailesine kabul ettirdi butun sulalesiyle tanıstırdı . Dediğini yaptı ama bosanmak dısında ara sıra cocuklar için aynı ortama giriyolar ve ben dedektif gibi hep takipteyim kafama cok takmaya basladım bosanmadıgı için içimde supheler var bide bi kaç kez kadından hani 5 aydır gondercem diyosun ama gondermedin diye bi mesaj geldi ama hemen telefonu alıp kadını tersledi inkar etti imam nikahı kıyıp ailesiyle tanıstıgımdan beri bi yanlısı olmadı bosanmak dısında nikah onemli degil kagıt uzerinde diyo. Butun herkes cocukları ailesi karısı herkes beni biliyo ama kafam cok karısık ne derseniz haklısınız . Zaman gectikce degişmeye basladı onceden gitme diyen adam surekli gidicem dediğim için tak etti git dedi gidemedim sonra gittim hiç aramam diyen adam kendi aradı geldim yine ben aramam kadın evden cıkarsa biter benim için falan dediği için istenmediğimi dusundum gittim aramadım aradı . Suandada bişey oldugu zaman gidersen gidebilirsin tehdit olarak anlıyorum bana giderim deme diyo acaba gidemicegimi bildiği için mi boyle huyumumu cozdu napmam gerektiği hakkında bi fikrim yok sen belki agır konursun sert konusursun ama dogruyu konusursun en son sana yazmak istedim anladıgım kadarıyla bu kadının niyeti bosanmak degil gozunu korkutmakmıs ama iki tarafta yanaasmıyo konuya anladıgım kadarıyla birlikte oldugum kişi kadına bigun soyledi bana gelip anlattı inanmadım yalan soylediğini sandım ama ispatladı kadını aradı konustu yalan soylemediğini ispatlamak için kafam cok karısık cok uzerine gidiyorum bu konuda kadınla aynı ortama girmesine dayanamıyorum lütfen kalbimi kırmadan bana dogru yolu gosterebilirmisin

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Güzin abla 21 yaşındayım sevgilimle ilişkiye girdik ilk ve bir kaç denemede maalesef ki olmadı ıslaklık sağlayamadı ve vajinamı oldukça zorladık daha sonrasında hem ıslaklıkla hem bazı kayganlaştırıcılarla ilişkiye girebildik ama aylardır idrarımı yaparken aşırı yanma hissediyorum ve bu beni çok etkiliyor gerçekten ağlıycam bazen gece bile yanıyor ne yapmalıyım lütfen yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  12. Merhaba güzin abla. Ben 22 yaşındayım ismim Tuğçe . 2 yıldır bir ilişkim var. Erkek arkadaşım 24 yaşında. Üniversite de tanıştık. Farklı şehirlerde yaşıyoruz. yanyana olduğumuz süre zarfında pek sorunumuz yoktu. Fakat üni bittikten sonra araya mesafe girince hiç anlaşmamaya başladık. Sürekli aileler tanışsın, artık evlenelim diye baskı yapıyor. Ben ise hazır hissetmiyorum ve yüksek lisans yapıp kariyerimde ilerlemek istiyorum. Okulumuz bittiğinden beri hergün evlenmek için ısrar ediyor. Bıktım artık. Üstelik fazla sinirli, ailesiyle sürekli sorunları var. Ailesiyle hiç anlaşamıyor.annesine babasına bağırıp çağırıyor. Uyardım defalarca yaptığının hoş olmadığını söyledim dinlemiyor bile.ve evlenirsek eğer ailesinin annesinin babasının evlerinim hemen yanındaki evde yaşayacakmışız çok yakın mesafe.zaten ailesiyle hiç geçinemiyor bende Kaynanama ve kayinpederime yakın oturmak istemiyorum. O illaki köyünde yaşamak istiyor. Bi kaç kere ayrılmak istedim intihar ederim diyo. Babanı abini ararım diye tehdit ediyo. Benden başkasıyla evlenemezsin öldürürüm diyor korkutuyo bazen beni o yüzden ayrilamiyorum ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  13. Abla merhaba ben 19 yaşında genç bir kızım 1 hafta öncesine kadar çok mutluydum sevdiğim bir çocuk vardı hala seviyorum onu ama ablam bana "bende bir ara eşcinsel korkusu vardı" dedi sonra bende de o korku oluştu ya lez olursam dedim ve son 6 gündür içimde bu korku var. Ailemden tanıdıklarımdan hiç kimse öyle değil ve bende olmak istemiyorum. Sürekli düşünüyorum ya olursam ya bir kızdan hoşlanırsam diye ve bu benim 6 gündür gece gündüz aklımda ağlıyorum sürekli olmak istemiyorum diye ve sürekli Allah'a dua ediyorum namaz kılıyorum Kur'an okuyorum ve dua ediyorum olmayayım aklımdan çıksın diye. Ben öyle olmak istemiyorum ki öyle olmak için bile hiçbir belirtim yok sadece bir kız arkadaşım var ve çok güzel arada onun profiline bakıyorum o kadar. Ama başka hiçbir şey yok ve ben hala korkuyorum. Nolur bir şey söyle ve bana lez değilsin de. Olmak istemiyorum öyle

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Benimde 4 yıllık bir iliskim var suanda devam ediyoruz ama bizim aramızda bu kadar yılda pek fazla ayrılık söz konusu olmazdı ama son 3 ayda 2 defa ayrıldık son ayrıldığımızda 45 gün kadar ayrıydık yine 1 haftadır konuşuyoruz barıştık ama bana eskisi kadar samimi davranmıyor hala onu çok seviyorum kopamıyorum ama böyle olunca da kalbim çok kırılıyor eskiden bana karşı çok ilgiliydi şimdi canı isterse yazıyor görüldü atıp çıkıyor konuşma esnasındayken beni pek takmıyor nasıl olucak böyle bilmiyorum.Sizce nasıl davranmalıyım?

    YanıtlaSil
  15. liseden beri akranım olan bir kız arkadaşım var. Bana çok karamsar şekilde konuşuyor sadece bana değil. Örneğin şu an çok mutlu olduğum, değer görüp sevildiğim ciddi bir ilişkim var. Ailelerimiz biliyor öğrenciyim adım atmak için okulumun bitmesini bekliyoruz. Bu şekilde konuşmalarımız olduğunda baban kızmıyor mu daha erken küçüksün boynundaki kolyeyi de mi o aldı ben hiç almadım ben bir tane bile erkekle konuşmadım iyi ki de konuşmadım etmedim diyerek beni karamsırlığa sokuyor konuşmasam bile bir yerlerden çıkartıp söylüyor artık insanların ne dediği umrumda olmasa dahi negatif etkileniyorum bu durum da nasıl davranacağımı şaşırdım hakkımda iyi mi kötü mü düşünüyor bilmiyorum ben iyilikler düşünürken karşı taraftan bu şekilde davranışları alınca kendimi güçsüz hissesiyorum ve bu hisler beni yormaya başladı ne yapmam lazım ara ara böyle konuşulmalardan dolayı kendimde suç aramaya başladım

    YanıtlaSil