19 Ekim 2016 Çarşamba

3 Yıldır Beraberiz Sevgilim Geçmişimden Dolayı Benimle Evlenmek İstemiyor

SORU 

Merhaba güzin abla 3 senedir bir ilişkim var bugüne kadar hiç gelecekle ilgili bir konu açılmamıştı aramızda son zamanlarda bu ilişkinin sonu olmadığını gittiği yere kadar gidiceğini belirten mesajlar atmaya başladı.Geçmişimde yaptığım şeylerin onun için önemli olmadığını ama ileride evlenmeye kalktığımızda ailesinin geçmişimi öğrenme durumunda ailesini karşısına alamıcağını ve benimle devam edemiceğini söyledi.Yaşadığım yerdende kaynaklı herşey çok çabuk duyulur burda geçmişimde yedim içtim eğlendim ilerisini düşünmeden şuan hafiften pişmanlık vurdu tabiki.Ne yapmam ona karşı nasıl davranmam gerektiği konusunda hiç bi fikrim yok.İleride daha çok üzülüceğimi bilerek ilişkiyi hala sürdürmeye devam etmek okadar yorucuki okadar küçük şeylerden kavga etmeye başladık ki bu süreçte her söylediğim gözüne batar oldu kafamda kurmuşum aptalım samimi söylüyorum bak çok aptalım kuruntularım yüzünden oluyo bunlar sen haklısın gibi şeyler söyleyip geçiştirmek zorunda kalıyorum sırf bitmesin ve onu biraz daha hissedip görebilmek için.

CEVAP

Bu insanla mutlu olamayacağını yorucu olduğunu kendin söylüyorsun. Geçmişinde ne yaşadığını bilmiyorum az buçuk ne demek istediğini tahmin edebiliyorum. Bu insan doğru kişi olsaydı seni yüzüstü bırakmazdı. Seni yargılamak istemiyorum anladığım kadarıyla zaten çok pişmansın ama bazı şeyleri yapmadan önce sonuçlarını düşünseydin keşke. Bu kişiyle geleceğin yok  bu açık ve net. Kendinden daha fazla taviz verme. Ayrılın ve her şeyi zamana bırak. Umarım her şey senin için daha iyi olur. İleride seni her şeyiyle kabul edecek doğru insan çıkacaktır.

3 yorum:

  1. Merhabalar. Sizlere bir sorum olacaktır. Eski sevgilimden intikam almak ve onu pişman etmek adına bir kaç yıl sonrası için onun öz erkek kardeşiyle bir şekilde tanışıp sanki habersiz gibi sevgili olucam. Ve onun karşısına çıkıcam. Eski sevgilime dair birşey hissetmiyorum. Sırf onun neler kaybettiğini, onu kahredercesine gözü önünde bir ilişki belki evlilik yaşamak adına böyle birşey yapmak istiyorum. Evet belki doğru olmayacak hatta doğru değil. Ben terkettiğim halde kaybetmeyi hazmedemiyorum. Sizin görüşleriniz nelerdir ?

    YanıtlaSil
  2. Mrb. Güzin abla
    Ben evlenmiştim 2016’da 2018 de eşim vefat etti ben 2 aylık hamileyken. Çocuğum dünyaya geldi ve aşk kapılarımı kapamıştım herkese. Ve eski konuştuğum yazdı eski sevgilim konuşmaya başladık. İlk başta sonumuz olmayacağını bile bile devam ettik kısa bir zaman diliminde birbrimizi sevdik aynı evi paylaşmaya başladık. Tabikide ilk başta herkesden gizledik ailesi duyarsa kesin biterdi. Yaşadığımız şehir küçüktü laf söz cıktı ama o zaman bile ayrılmadık. Sevgilim gemici uzun bir sure gitti işe ama biz yine ayrılmadık ben ev degişikligi yaptım adımız duyulduğu için. Erkek arkadaşım 7-8 ay diyerek gemiden indi biz yine beraberdik ailesiyle gunduzleri 3-4 sat vakit geçiriyor yine yanıma geliyordu. Her gece beraberdik tabii bende üstelerdim sensiz yatamıyorum diye. 2 evleri olduğu için ailesi diğer evde kaldığını bilirlerdi. Kısa sureli bir işe girdi sabahları onu yol ederdim aksamlarıda yolunu gözlerdim. Ailesi ile hep tanışmak istedim ve ablası var1 tane onunla konuşmayı isterdim sevgilim hep zamanı var sonra derdi.gel zaman git zaman ailesi eve gelip gitmiyorsun o kadınlasın diye konuşurlardı. Ayrıldığımız gun beni ailemin yanından aldı eve geldik ve babası ile konuşmayı anlattı. Yaa biz ya o kadın diye tercih yapmasını istemşler. Sevdiğim adam ise biz arkadşız ve arkadaşlık öte birsey yok demiş. Yüzüme bakarak k.bakma daha ilerisi var diyemedim dedi. Benim kafamdan kaynar sular döküldü ve onun evimden çıkmasını istedim gitti. Sonra ben hemen ablasını aradım dul olmak suç mu? Herkesin başına geleblir ddim vekonusmaya başladık sohbeti bitirdik. Diğer gun telefonu elime alınca her yerden engel yediğiğmğ gördüm. Ortak arkadşlarımızla konusunca kafamda bitirdim ben ve ailemde istemiyordu demiş. Bu nasıl bir ilişki şimdi keskin bıçak gibi gitti. Hiç aramadım sormadan 1 hafta oldu ayrılalı. Ne yapmalıyım sizce. Ona olan aşkımı oda biliyor etrafımda olan herkes. Kafamda bitti deyince bitiiyor mu hemen? 1.5 2 senelik bir ilişki her gece kokunu alarak yattığım adam, varlığına şükrettiğim. Baba ogul iilişkisi diye bir şey var yaşadıklarını abla, anneye anlatmasa bile babasına anlatabilirdi demi? Nankörlük yaptı sevgiye,aşka ,mutluluğa. Ahh ediyoum birde ailesine dul ve çocuklu olduğum için yargılandığım için. Lütfen bana fikir verir misiniz severken ben bunu ne yapmalıyım?


    YanıtlaSil
  3. Güzin abla lütfen ama lütfen bana yardımcı olur musun derdimi anlattım size

    YanıtlaSil