30 Ekim 2016 Pazar

Sevgili Güzin Abla ben 17 yaşında genç bir kızım

Soru:Sevgili Güzin Abla Ben 17 yaşında genç bir kızım lisede çok popüler bir çocuk var çok yakışıklı ama beni bir türlü görmesini sağlayamadım. Onun ilgisini çekmek için neler yapmalıyım. Sanki beni hiç görmüyor gibi hayaletmişim gibi lütfen yardım et bana!!!
Gizem benn

Cevap: Merhaba Gizemm ! En başta Güzin Ablan yesin seni kıyamaz sana... En başta bir erkeğin ilgisini çekmek çok kolaydır. Ama önemli olan seni aklından çıkaramayacak bir şekilde ilgisini çekmelisin. Başta arkadaşı olarak ona yaklaşman gerekecek. İlgini belli et ama arkadaş gibi olun. İleriye gitme eğer ilgisini çekersen kendisi sana gelmeye başlayacaktır. Biraz sabret ve arkadaşı olmaya çalış. Ve sakın hoşlandığını açıklayan kişi ilk sen olma... Haberlerini bekliyorum Gizemcimm...

6 yorum:

  1. Merhaba! Güzin abla ben 12. Sınıf öğrencisiyim bizim okula gelen bir 9. Sınıfa tutuldum kız kabul ermiyor sence ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  2. Meraba güzin abla ben 2. Sınıf üniversite öğrencisiyim . ilerde kariyer planlari olan sosyal hayati olmayan asosyal ,evliligi cok ileri yaslarda dusunen florte karsi bir genc kizim.ilk goruste aska inanmam fakat 2 ay once yanima biri geldi. İlk defa bir erkek bana sanki farkli bakiyordu.bolumumu sordu samimi bir sekilde cevap vermedim cok uzak davrandim korktum bana zarar vermesinden. Sonra sabahta karsilasmistik dedi hatirlamadigimi soyledim ama o gun sabah okukda yoktum daha cok suohelendim kaslarimi catarak yoluma devam ettim.kesndisi de bana eslik etti ve fakuktelerden birinin ismini verdi hocayim dedi. Hoca oldugunu ogrenince rahatladim ama bu bana yalan soyledigi gercegini degistirmezdi .ondan ve bakislarindan cok etkilendim 2 aydir o ani hic unutamitorum tekrar karsilasmayi o kadar cok istedim ki olmadi. Acaba onu yanlis mi anladim? Beni biriyle mi karistirdi? Yoksa ogrenci ogretmen iliskisi icin mi konusmak istedi(bolumlerimiz farkli) yoksa erkek kiz iliskisi anlaminda mi yaklasti?

    YanıtlaSil
  3. Ben başımı açmak istiyorum ama ailemin ne tepki vereceğini kestiremiyorum elbette güzel tepki vermeyeceklerini biliyorum ama içimde biriktikçe bunalıyorum saçımı başımı yolasım geliyo. Babamla en uzun konuşmamız 2 dk falandır. Napacağımı bilmiyorum. Bilmiyorum. Yardım edin, lütfen.

    YanıtlaSil
  4. Güzin abla sevgilimle aramı nasıl düzeltebilirim o çok sinirli ama yumuşak kalpli biri onu bazen çileden çıkarıyorum istemeden ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  5. Ona ulaşamıyorum engellemişti beni benim zoruma kaldırdı ama hiç yazmıyor aramıyor 3gündğr bende sessiz kalıyorum içim içimi yiyor onu çok seviyorum ondan kopamıyorum mutlu değilim özlüyorum sürekli aklımda hiçbirşey yapamıyorum onu kendime tekrar nasıl inandırabilirim

    YanıtlaSil
  6. GÜZİN ABLA LÜTFEN BANA CEVAP VERİRİR MİSİNİZ

    YanıtlaSil