10 Mayıs 2022 Salı

ALDATMA

Soru: Merhaba Güzin abla ben 5 senelik evliyim ilk zamanlar eşimle iyiydik. Ama evliligimizin 2.senesi beni sosyal medya dan aldatmaya başladı ara ara 4 5 defa yakaladım bşka kişilerle yazışmalarını açık seçik olsun. Defalarca uyardım her seferinde birdha yapmayacağnı syledi ama hp gördüm. Karşı taraf görüşme istegını kbul etmiyo genelde ama etse görüşück çnkü o kadar dil dökmüş ki. Neden yaptqını sorunca söylemiyor. Telefonun şifresini bile gizliyor bnden. Beni bktrmak için mi gitmemi istedigi için mi yptıgını sruyorm zorla tutmuyorum katlan demiyorum diyor dava aç o zmn madem istemiysn diyorum tamam deyip geçiştiriyor. Napmalıyım abla kaldıramıyorum artık hazmedemiyorum. Bi iyi sevgi dolu bna karşı Bi böyle yapıyor işte. 


Cevap: Ah sevgili kızım bu adam uslanmaz hemen ayrıl ondan aldatmaya devam eder. Bu adamdan sana fayda yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder