12 Mayıs 2022 Perşembe

HOŞLANDIĞIM BİR ÇOCUK VAR

 SORU:Merhaba Güzin abla sen öldün diye duydum şu an bana kim cevap verecek bilmiyorum. Ben üniversiteye gidiyorum daha önce hiç kimseyle sevgili olmadım ve üniversitede birinden çok hoşlanmaya başladım o da bunu fark etti. Hiç konuşmadık ama bazen onun da bana baktığını falan düşünüyorum bazen de beni görünce yolunu falan değiştiriyor. Ne yapmam gerek hiç bilmiyorum. Instagram'nı buldum ama galiba kullanmıyor artık. Ben ilk defa birine karşı böyle hissediyorum ve onunla sevgili olmak çok istiyorum sence ne yapmalıyım. Gidip yanına konuşsam mi acaba. Rezil olur muyum?



CEVAP: Merhaba ablacığım ben ölmedim gördüğün gibi gayet buradayım. Biraz cesaretli ol kızım. Öncelikle bir arkadaş ortamında tanışıp ona göre hareket edebilirsin. Bu kadar kasmaya gerek yok. 

Mıncırdım yanaklarından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder